Barbara--Nelleke--Wijbrand.reismee.nl

Allemachtig prachtig mijn kameel is drachtig

Reacties

Reacties

Perry

Hee, muskies, wat is er aan de hand. Is de inspiratie op, zijn de verhalen opgedroogd, is er sprake van een writer's block. Wat moeten al jullie fans nu. Wij staan als stalkers en echte BNW-junks volledig in de kou. Waar is ons dagelijkse shot reisvehalen, foto's. Ik zit volledig en midden in een cold turkey. Waar blijft mijn broodnodige shot. Even voor Barbara, jij hebt je accountmanager van Rabo helemaal niet nodig. Ik heb een tip\alternatief: voorschotje.nl. Dan kun je weer vooruit.
Nou in afwachting van nieuws wens ik jullie nog een paar fijne, leerzame, relaxte dagen toe.
Koperwiek 4 wacht met smart op jullie behouden terugkeer.

Angela Swinkels

Dat ik jullie nu nog eens alle drie op een foto zie ergens in Israel. Gaathet daar wel lekker allemaal (is er ook en mcdonalds). Geniet ervan en wie weet zien we elkaar nog eens. Heeeeel veeeeel groetjes van Angela en nog veel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba