Barbara--Nelleke--Wijbrand.reismee.nl

nog ff

Beste Mensen,

Zoals jullie inmiddels reeds gehoord hebben gaan wij, Barbara, Nelleke en Wijbrand naar Israël over 12 dagen. Gezien hier komende week de herfststormen gaan losbreken en jullie ongerust zijn over het weer in Israël. Hier de verwachtte temperaturen voor de komen weken, deze zijn rondom de 35 graden en geen regen!

Maar zoals ik reeds vermeld heb nog 12 nachtjes en dan komt onze prive chauffeur Angelique ons in stijl ophalen, om ons vervolgens naar Schiphol te brengen, voor een ontbijtje bij de Mac en zo!

Groetjes

Wijbrand

Laughing

jelle

Wel, ik zie je nu al genieten. Heerlijk die vooruitzichten.
Wij nog 10 nachtjes en dan strijken we neer in ons buiten , in de Franse Ardennen met jieles, carole, roos en martijn. Zal bij gebrek aan internet wat reis verslagen missen maar lees ze graag terug.
heel veel plezier.

Linda Engelen

Heerlijk weer gaan jullie te gemoet!!
geniet ervan!!!
Niet zondigen he;-)

Groetjes, Linda

Perry

Goed om zo'n culturele/spirituele reis te beginnen bij de Mac. Fijn om gelijk goed in de juiste stemming te zijn. Heel benieuwd naar alle verhalen over de te ontdekken bijzondere ervaringen. Dus oogjes en oortjes open, want de achterblijvers van Koperwiek 4 willen voortdurend op de hoogte blijven. Alvast veel plezier bij de voorbereidingen en veel culinair genot op deze reis.

Mart en Nelly Salmans

Wij hopen dat dit leuke team een mooie reis zal hebben,geniet er vooral van want dit is uniek !!!!
Wij zullen jullie blijven volgen.
Liefs Pap en Mam

Taiga

En nu maar hopen voor Barbara dat er 's morgens vroeg ook een Big Mac-menu te krijgen is.....Of de garnalen-euroknaller met chili saus.
Goede reis allemaal en veel plezier

Aafke

Lieve Nelleke ik ben nu bij oma en jij gaat morgen weg.veel plezier en een fijne reis 1000 kusjes Aafke

Ilona

Nelleke, Heel leuk om je zo te kunnen volgen! Ik zal regematig even kijken. Geniet van al het moois.
Groetjes van Ilona

Hamba