Barbara--Nelleke--Wijbrand.reismee.nl

de Fellowship van Koperwiek 4

Nog twee nachtjes, het schiet al op. Gisteren kwam Andreas langs met de mededeling dat het hotel in Netanya “overbooked”, dus we gaan naar eeen ander hotel. Begint al goed, dacht ik zo, toch maar even het telefoonnummer van Albert Stegerman (Red mijn vakantie) bij me gestoken (grapje).

Ondertussen aan het pakken geslagen, uren gezocht naar mijn nieuwe zwembroek, lag nog ingepakt in het plastic tasje van campingzaak De Wit op mij te wachten. Verder alle kabels, opladers etc verzameld van de laptop, fototoestel, gsm en e-reader. Wordt het geen tijd dat men een kabeltasje uitvind?

Maar de tas is ingepakt met een totaal van 15 kilo, dus we kunnen weer 5 kilo aan souvenirs meenemen op de terugreis.

Kortom we zijn er klaar voor. “De Fellowship van Koperwiek 4” komt eraan.

Laughing

Reacties

Reacties

Therese Huijbregts

Nog een dag de Nederlandse zon en dan begint jullie, ongetwijfeld mooie reis. Graag wens ik jullie mooie ervaringen en uiteraard veel plezier toe! Ik volg jullie graag en met interesse. Succes met het afscheid van het thuisfront, groetjes Therese

Christien

Barbara, Nelleke en Wijbrand
Geweldige reis naar het "beloofde" land, geniet er maar volop van!!!!
Dat zal wel lukken (ben ik van overtuigd)
Groetjes
Christien

tan

Hoeoi balala
Hier je broertje.
Veel plezier en doe voorzichtig
Tan Tal Isabella

Perry

????? ?????
Baruch ha’ba
Als jullie dit lezen zitten jullie na de vlucht waarschijnlijk in het hotel. Hopelijk is het zo luxe als jullie denken. Rust maar even uit want de komende dagen zal daar niet veel meer van komen gezien het programma. Hopelijk is er wel tijd om ons allen op de hoogte te houden. Wij gaan jullie op de voet volgen om niet te zeggen stalken. Veel plezier en keep us informed met beeld geluid en tekst.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba