Barbara--Nelleke--Wijbrand.reismee.nl

We zijn in Israel

Ja, daar kwam onze privé chauffeur en assistente aanrijden in de Rue de la Warande. Nelleke en Barbara zaten reeds op de achterbank. Vlug inladen en weg. En ja hoor daar werd ik door Maja opgebeld, mijn fleece jac en fotocamera lagen nog thuis en wij reden al op de snelweg ri. Eindhoven!Dus bij de eerstvolgende rotonde terug (zag ik Maja gelukkig weer!)

Maar toen werd het gaspedaal goed ingetrapt en waren we in een mum van tijd op Schiphol. Waar wij Starbucks een lekker mok cappuccino genuttigd. En toen begon het inchecken, eerst een flinke ondervraging, of je je koffer zelf had ingepakt (Nee de groenteboer), Ken je iemand in Israël etc. etc.

Hierna nog een uur voor de paspoortcontrole, maar toen zagen de magische M , dus een hamburger was snel gepakt met ener milkshake. Zagen daar mensen van de groep een armzalig droog croissantje wegwerken, Blahhhhh. Vliegen hebben we al etend en slapen doorgebracht In Israël aangekomen, uitgerust en wel, werden we onderhanden genomen door een vrouwelijke immigratie beambte, je zou zeggen van vroeg Russische makelij, zowel uiterlijk als innerlijk

We stonden volgens haar in de verkeerde rij, m'n hoesje werd van mijn paspoort gescheurd en we werden ronduit afgeblaft. Wat kom je doen, hoelang en wee je gebeente enige aarzeling in je engelse antwoord!!!!

De koffers waren er gelukkig snel, maar er waren twee mensen zoek. Onze reisleider was in lichte paniek Echter de ORsecretaresse was reeds door de douane, dus alles kwam weer goed.

De busreis naar het hotel, 4 Mac Donalds, dus hier is er is beschaving aanwezig.

We zitten nu in een prachtig hotel, aan zee en HEEEEEERLIJK ETEN!!!!!

oor het naar bed gaan nog even buiten (JA BUITEN!) een heerlijk wijntje gedronken en toen naar bed, want morgen om 7 uur gaat de wekker weer. Ja het is afzien.

Reacties

Reacties

Jo Mans

Volgens mij valt het allemaal wel mee, en zitten jullie al lang aan de wijn!!!!!. Groot gelijk dan, en geniet ervan. Zo niet, dan kunnen we er natuurlijk ook niks aan doen en is het niet anders. In elk geval; geniet van elk moment, en voor nu: slaap lekker.

Kelly Nies

Hey Reizigers,

Nou dat ik wel een lekker welkom in Israel....Maar gelukkig is het hotel mooi en goed! Geniet van jullie eerste dagen en ik kijk al uit naar de volgende verhalen! Groetjes

Maja

Gelukkig zijn jullie door de strenge douane binnen gelaten, wat kan er dan nog mis gaan. Zo meteen gaat bij jullie ook de wekker en gaat het pas echt beginnen. Geniet ervan, groetjes

Perry

Echt weer een mooie, fijne Dekker-actie, goed voor de adrenaline. Nou het gaat vandaag echt beginnen, benieuwd of jullie vanavond nog zoveel praatjes hebben. Geniet van deze mooie, zonnige dag.

annemieke geurt

hoi barbara

volgens mij begint jaap je nu al te missen, want gisterenmiddag moest hij opbiechten dat 12 dagen toch wel erg lang is. deze site is dan ook een uitkomst voor hem; kan hij toch nog af ten toe naar je kijken en je ervaringen bewonderen.

barbara, veel plezier vandaag en wij zullen elke dag 10 minuten eerder opstaan om de site te volgen.

p.s. en niet te veel naar de Mac.

groetjes A/G

ingrid

hallo, ja ja via onze andere mannelijke lieve collega kan ik jullie als nog volgen, dat ga ik ook zeker doen. maak er iets mooi's van en hou ons op de hoogte!! alles he !!!! en opseveer goed!!!!!
wel vervelend om al die frikandellen met de andere collega's op te eten bij iedere hap denken we aan jullie !! ha ha ha de groeten ingrid

ingrid

oei oei spellings controle vergeten observeer!! maar ja jullie kennen mij !!de groeten

Linda Engelen

Een goed begin van een mooie vakantie dus;-)
Maak veel foto's!!!!

Angelie

Hoi Barbara,Nelleke en weibrand.
Ik heb er bijna een dagtaak aan om dagelijks jullie fotoreportage te bekijken;) Je kunt wel merken dat jullie van eten en drinken houden. Wat een verwennerij zeg!
Nou Weibrand, veel foto's maken ik kijk elke dag uit naar jullie reisverslag en FOTO'S!! Geniet ervan Annie's X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba